15 JUNI

Igår kom Kim och Anton hit och rökte och prata en sväng. Ett tag efter att dom hade åkt så kom Linus så duscha vi, åt och kolla på tv. Sen somnade vi vid tolv typ? Och i morse drog han ifrån mig lie innan sju för att han skulle jobba. Men jag sov vidare till klockan tolv, så jävla trött var jag! Men nu vet jag fan inte vad jag ska göra, börjar få riktigt tråkigt..

 

I natt drömde jag iallafall en mardröm, som jag har drömt en gång innan, mycke läskigt. Sen fick jag för mig att Linus och Dt var två olika personer och att jag sov över med båda dom i natt. Så jag väckte Linus och fråga vart Dt va. Men han visste inte det, haha. Så jag gick upp och kolla i huset om han var där. Och skorna va ju kvar så jag tyckte de va väldigt konstigt. Men jag la mig iallafall i sängen igen och somna om. HAh, men lite knäppt alltså :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0