19 JUNI

Igår satt jag hemma hos Marre och drack lite med henne, och efter en stund kom Anton&Kim och hämta oss där. Så åkte vi runt lite i stan. Sen drog vi till mässan en sväng och Marre bara fläääker ut sig hela tiden -.- hahah! Ah efter ett tag så fick vi höra att de va mycke folk i stan så vi drog tillbaka dit istället. Så blev det att vara där och träffa folk, kom hem lite över två typ. Men iallafall, den här kvällen har varit den bästa utekvällen på länge!!!!! :DD



jag och lite av marres hår ;)


marre sötan :D


marre och lite kim :)


jag


hahah


marre och jag :)


jag på mässan :)


Kommentarer
Postat av: marre

vilkaaaaaa jääävla bilder ;ooo<33

2010-06-19 @ 16:21:39
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0