23 JUNI

När jag kom till Marre igår så gick vi till Harge direkt. Satte oss vid hopptornen och snackaa. Men sen blev det lite kallt där så vi drog hem till henne och kolla på färjan. Sen fick vi en fixidé att cykla. Så vi tog hennes mammas rääääcer och cykla till gruvan och hälsa på Peter och sen tillbaka. Skoj var det. Men liiiiite jobbigt också ;) hehe. Kom till henne vid halv elva och då hämta mamma mig så hämtade vi Linus så åkte vi hem och soov :)

 

Idag har jag inte gjort så mycke, hjälpt mamma att hänga upp tvätten, annars ingenting. Senare ska jag vara med Linus :)



när vi åkte dit såg vi kossssoor :)


jävlar att de gick i nerförs backarna :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0