26 JUNI (2)

I torsdags så var jag ju med Marre. Vi gick till Häst en sväng och prata. Sen gick jag och Marre i från honom och ner på stan. Så satte vi oss på en brygga i hamnen. Så kommer Tomas och Robin och ska lägga i Robins båt. Så vi kolla när dom höll på. Så när dom var klara så åkte vi ut en sväng på sjön, jätte hääärligt! Ah sen åkte vi hem till Tomas för han skulle duscha, sen hem till Robin och tog oss en drink ;) gött. Och så ner till sjön igen med dom + Tony, Markus, Kim och Per. Så åkte Robin och Per vattenskidor. Var skoj att titta på. När dom var klara med det så åkte jag och Marre hem till mig, vi fixade oss lite sen drog vi ut. Var mest vid sleven med Tomas, Robin och Markus. Hände väl lite grejer den kvällen iallafall. Snuten kom och grejer. Sen tog dom Wikvist för hans bil var olaglig på något sätt. Så då skjutsade jag, Marre, Tomas och Markus hem honom. Jag och Marre kom hem till mig runt tre ungefär. Då sov vi, på fredagen vaknade vi vid tolv. Typ direkt då åkte hon hem. Då fixade jag mig så åkte min familj till mormor och morfar och käkade och fika. Sen gick vi bort till Åmmebergs skiten som är tråkig, dom sjunger där, dansar runt midsommar stång och man kan ta lotter. Gick runt lite med Erik och Kim, sen skulle dom hem så då gick jag med mamma och pappa en liten sväng. Sen skjutsade mamma hem mig så jag fixade mig, så drog jag ut till Marre. Och midsommar kvällen kan jag berätta om när jag får in bilderna i datorn ;)

Bilder från i torsdags
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0