26 JUNI (3)

Igår kväll blev det hem till Marre. Satt och drack hemma hos henne med henne, Eskil, Leif och Morgan. Vi tio tror jag de va så gick vi ner till Harge. Hade faktiskt riktigt kul hela kvällen. Träffa massa trevligt folk. Var kvar där tills klockan blev tre, då hämtade mamma mig och Eskil. Så gick jag av hemma hos honom för att vänta på Linus. Men jag hann somna innan han kom hem, men ändå. Vi vaknade vid tolv, gick upp och åt. Sen tog vi hans moppe ner till affärn en sväng, sen hem till honom och bara chilla! Åkte hem vid tre, då kollade jag på film och tog det lugnt, var skapligt trött idag! haha. Sen städade jag lite i min garderob, sen duscha och åt lite och nu sitter jag här. Har verkligen jätte tråkigt. Linus ska ju komma till mig men jag har ingen aning om när han gör det. Så jag sitter ju bara här och väntar och får tråkigare och tråkigare för varje minut som går... Men nu tänkte jag fan i mig gå och kolla lite på tv och käka chips och dipp :)

Även fast jag tappade bort mitt örhänge igår och har fått ett blåmärke på låret så var ändå den kvällen en jävligt lyckad kväll! Jag hade aaaas roligt :D

Bilder kommer en annan dag]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0