27 JUNI (4)

Vi åkte upp till Kim där han och Erik var förut. Så var vi där ett tag. Sen låna jag och Marre Eriks moppe så drog vi en sväng i gruvan ;) Så tillbaka dit så tog jag, Marre och Erik epan. Så åkte Hanna och Kim moppe. Så åkte till till kiosken och träffa Peter, Linus och Robin. Sen följde dom med hem till Kim, så var vi där. Fast jag och Marre gick hem till min farmor och farfar och åt lite också. Och sen gick vi tillbaka till dom. Fastd då skulle Linus och Robin åka hem så vi andra gick in till Kim och prata lite. Så vid tio kom Marres mamma och hämta mig, Marre och Hanna. Så jag kom hem för typ en halv timme sen.

Så nu tänkte jag kolla på Cleo eftersom att jag missa de idag, men det är ju något stort jävla fel på svt play så det går ju inte att kolla ;s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0