4 JUNI

Igår hängde Marre med mig hem efter skolan. Vi käka och sen kom Mattias och Eskil och hämta oss så åkte vi med dom till busstorget. Och där träffa vi Hanna och Clara så jag och Marre va med dom. Men sen skulle Clara hem och då gick vi och träffa Mickie. Vi gick till sleven och satt där en stund, sen blev det busstorget igen :) Sen skulle Marre och Mickie hem och då gick jag och Hanna och handla pizza sen hem till henne och käka de, så ut och gå en sväng sen hem.


Idag var det först slöjd, gjorde ingenting. Fick ta hem mitt skåp ;) Sen engelska då vi fick glass och sen satt jag och Marre ute och stekte. Så matte då spela vi plump och så fick vi reda på nationella i fysik och så betyget i fysik. Blev iallafall ett G. Efter det var det mat och så idrott. Men jag orka verkligen inte va med på den. Så jag och Marre gick och sola istället opps. Och så kom pappa och hämta mig och då blev det ut och sola på gräset och nu har jag kommit in :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0