7 JUNI (2)

Jag och Marre gick ut i regnet förut. Fast först stod vi och prova massa jackor hemma hos mig ett jävla tag, haha. Vi gick iallafall till mammas jobb och fick lite pengar. Sen gick vi till solstudion och satt och prata med Hanna medans Clara solade. Så när hon var klar och så, så kom Linnéa dit så solade hon, jag och Marre en halv timme, as skönt! Så gick jag hem och duscha och nu sitter jag här en stund innan jag ska sova :)


I morgon är de brännbolls dag i skolan, -.-



söta vi är :D






henke, niclas, gustav och andré, dom ända killarna man kommer sakna i klassen.haha


Kommentarer
Postat av: m'

söta bilder ehhehehe<3 :)

2010-06-08 @ 13:35:19
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0