8 JUNI

Brännboll idag då, inte kul alls. Vi förlora tre matcher och vann en, haha sämst är vi. Fast det var ungefär 10 st från min klass som va med, så inte så konstigt att det gick dåligt kanske.. Efter skulle de ju va drag kamp men de orka inte jag och Linnéa. Så hon, jag, Linus och Johan gick till Netto och prata lite med Eskil. Sen gick jag och mötte Linusälskling som kom med bussen. Så gick vi hem till mig och käka och kolla tv, sen panta vi lite också, mm pengar :))) haha. Sen hem och kolla på en film vi köpte, sen skjutsade jag och mamma hem honom. Och nu sitter jag med färg i skallen och ska äta lite, sen duscha och så sova.

Imorgon är det sungedagen i skolan, och det brukar alltid vara lika tråkigt :)

Btw, grattis sötis Clara på 16års dagen :) <3


?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0