1 MAJ

Igår drog jag och Marre till Häst en sväng, där det var lite folk. Så kom Hanna dit efter ett tag. Sen Linda. Så drog vi ut till Pungh och Billy så åkte vi med dom ut till Kårberg, till Pata. Där var det riktigt kul faktiskt. Vid elva ungefär så tänkte vi dra till Skyllberg och kolla på brasan. Men vi hittade ingen skjuts dit så vi fick gå huuuuur länge som helst, men skoj varé ;) Så när vi kommer fram var det inte en jävel där. Men sen kom Linus och några, och sen efter en stund drog vi hemåt. Så sov jag över hos Linus, ville inte gå upp idag för jag var så jävla trött. Men ja, efter han tjatat på mig hur länge som helst så gick jag upp till slut. Och då följde vi med hans pappa och Lena till Godegårdsmarken en stund. Gick runt och kolla lite. Så åkte vi hem runt tre, och då efter ett tag så hämtade mamma han och mig. Så nu sitter vi hemma hos mig. Ska käka grillat om en stund, sen vet jag inte vad vi ska göra, men han sover här iallafall!

Bilder från igår, alla snodda från Marre som vanligt :)


Linda, Hanna och jag


Nellie, jag och några andra

Josefine och Sanna


Ida och Johanna

Josefine, Lars och jag

Marre och Hanna

Marre och jag. HAHAHHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0