15 MAJ

Igår gick jag&Marre upp till Häst en liten sväng. Sen kom Anders, Jennie&Clas och hämta oss. Så åkte vi med dom till Zinkgruvan, Askersund och så Örebro en sväng. Så tillbaka till Askersund för Marre hade glömt sin plattång hos Häst, så då va hon och jag där ett tag. Sen gick vi och träffa Hanna så gick vi ner till torget. Så var vi där en stund. Så kom Anders och dom igen så skjutsade dom mig till Linus, sen kom Maier, Robin&Laaayen och hämta oss så åkte vi till Askersund igen. Så stod vi vid seven ett tag. Sen så skjutsade dom mig och Linus till mig så sov vi :) Och idag vaknade vi klockan två.. Då blev det upp och käka lite frukost och sen chilla. Och för en stund sen åkte han hem. Men han kommer tillbaka lite senare. Så nu ska jag duscha och fixa mig lite tror ja :)


marre och jag ♥






häst :)


Kommentarer
Postat av: marre

oooh honeeeeeeey :*<3<3<3

2010-05-15 @ 16:43:33
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0