17 MAJ (2)

Gick och träffa Hanna förut idag. Vi gick en sväng runt stan, sen satte vi oss på busstorget och stekte i kylan ;) Så kom My och Mathias så då prata vi med dom en stund. Så gick Hanna och jag hem till henne och kolla lite hockey och så drack cola och käka godis. Efter en stund kom hennes lillasyster och deras kusin hem, så då spela vi tecknet med dom. Fast sen så skrev Martin från Kumla till Hanna att han va i Askersund. Så då tog vi Hannas pappas racer cykel och cykla ner till torget och prata med dom. Sen när vi hade åkt därifrån så skrev dom att bilen sluta funka så då fick vi cykla ner till Hamnen. Så kom Linus&Tummen. Så fick dom putta igång bilen, så funka de sen. Då cykla jag och Hanna hem igen och spela klart tecknet, jävla bra vi va. Vann överlägset ;) Och vid halv tolv kom mamma och hämta mig..

 

Nu sitter jag i min säng och kollar på a cinderella story, länge sen jag såg den. Men ska väl sova om en stund hade jag tänkt. Är ju ledig i morgon, men behöver ju inte va uppe till fem fördeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0