22 MAJ

Hann aldrig att skriva nått här igår. För först var det skola, sen så åska det jätte mycke så vi fick dra ur alla sladdar och så. Och sen blev det fixa sig så kom Marre till mig. Då gick vi till Hanna där Clara va. Så efter ett tag kom Camilla&Mattias. Lite senare drog dom till seven eleven. Men jag och Marre satte oss i et trapphus eftersom att de regna. Sen så ringde Robin så gick hon och jag till Tomas där han, Robin och Markus var. Och lite senare kom även Hanna, Camilla, Clara, Linnéa och Mattias dit. Sen drog några till Zinkgruvan. Men jag var kvar hos Tomas ett tag till. Så drog vi ut. Så gick typ jag och Linnéa runt och ragga, haha. Men hon drog hem vid halv två-två ungefär. Så då gick jag, Robin och Markus ner till seven eleven och var där ett bra jävla tag. Sen kom Marre, Mika, Tomas och Joel. Så följde jag med Tomas att skjutsa dom till Hammar. Sen kom jag hem runt fyra typ. Då blev det att försöka sova...

Nyss kollade jag på film Wallander-arvet, den va helt okej. Och nu vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske gå ut i de vackra vädret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0