24 MAJ (2)

I morgon blir de att gå i skolan till klockan halv tio. Sen ska min klass på klassresa, haha.

Vi ska åka till Hallsberg och Bowla ;) Det är vad våra pengar räcker till, haha. Dom andra niorna, ska tex till Spanien och Tyskland. Men våran klass är ju så lat så vi har inte inte änns försökt att få ihop pengar.. Men det blir väl bra det där ;)

Så på onsdag så är det klassiker dagen. På tre år så ska man ha cyklat, gått, simmat och åkt skidor. Eller iallafall tre av grejerna så får man ett diplom. I sjuan gick jag, i åttan cyklade jag. Och på onsdag skulle jag ha simmat. Men nu kan jag verkligen inte göra det, så jag, Marre och Linnéa måste ordna så vi får göra det en annan dag. För jag vill ju ta klassikern.. Men ja, får hoppas att det löser sig.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0