28 MAJ

I morse var jag as trött och ville bara ligga kvar i sängen,men jag gick upp till slut ändå. Första lektionen var slööööjd, jag fick lacka om mitt jävla skåp. Men nu är jag nog helt klar med de, hoppas jag?!Efter det blev det att kolla på film på engelskan. Så matte och mat. Så idrott som jag inte va med på. Sist var de elevensval och då baka vi negerbollar, som vi har tjatat om sen första gången vi hade hemkunskap på elevens val ;) haha. Så vi sluta lite innan två, och då gick jag, Marre och Linnéa och sola. Eller Linnéa sola inte men hon släppte in mig och Marre. Och när vi var klara med det kom Linnéa&Persson så körde dom hem mig. Och nu chillar jag här en stund, sen blir det att va med Linus skulle jag tro :)

söta ankor jag och Hanna såg i onsdags ;)




marre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0