5 MAJ

Idag hade vi nationella prov i fysik hela förmiddagen. Kunde ingenting.. Sen hade vi musik och sen livsviktigt. Så slutade vi. Då gick jag, Marre och Linnéa och sola, jätte skönt! Sen åkte jag hem och tog det lugnt., Så vid halv sex gick jag till Hanna så gick vi och tog ut pengar och sen hem igen. I morgon blir det att gå upp halv sex, sen klockan halv sju går bussen till Stockholm. Ska dit med våran klass + A, B och G. Får hoppas på att det blir roligt. Sen är vi lediga på fredag och det är ju inga fel ;) Men nu måste jag gå och duscha, byee


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Har du sett den nya ambulansen? Inte, se det på min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om den nya ambulansen som kommer snart finnas på väggarna och har du någon gång åkt ambulans? :)



http://ferhat.blogg.se/2010/may/utkast-maj-5-2010.html



btw, fin blogg ;)

2010-05-05 @ 20:22:02
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0