7 MAJ

Stockholm igår var kul, förutom att inte Linnéa kunde följa med :(
När vi kom fram till Stockholm så gick vi på national museet, skit tråkigt. Och så var den nån jävla tjej där som putta till mig as hårt så jag höll på att trilla ner från trappen.. Sen gick vi på riksdan och det var lika tråkigt där. Sen gick jag och Marre på stan och shoppa lite. Jag köpte en tröja till Linus, en till min bror, en kofta och en tröja till mig. Sen möttes alla upp vid bion vid halv sex. Men min, Marres, Hannas, Lindas och Camillas bio börja inte förens halv sju så vi fick sitta och vänta ett tag. Sen kollade vi på farsan. Och när vi har kollat klart och ska gå ut och typ samlas så ser vi Paow, så då fick vi ta ett kort med henne. Hon verkade jätte snäll :) Sen kom hennes pojkvän också, så då fick vi ta kort med båda dom. Sen gick vi till bussen och så åkte vi hem. Kom till Askersund tjugo över tolv ungefär. Då hämtade pappa mig vid skolan. Sen hem och väcka Linus som låg och sov hemma hos mig, så blev det lite mys med han.

påväg till Stockholm


jag

mikaela och sandra :)

jag och marre ♥

linda och jag :)

:)

:)


Kommentarer
Postat av: linnea

ja det var synd att man inte kunde följa med :/ men men :)<3

2010-05-07 @ 15:52:50
URL: http://liinneaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0