26 NOVEMBER

Det är inte ofta man kommer hem halv fem från skolan en fredag...

 

Idag i skolan hade vi delat upp klassen i två grupper. På förmiddagen skulle ena gruppen få skylta lekia i Hallsberg och på eftermiddagen skulle andra gruppen få skylta lekia i Kumla. Jag var i den andra gruppen. På förmiddagen hade vi en lektion där vi prata om drömmar. Tio i tolv tog vi tåget till Kumla. Men våran lärare var inte med på tåget och hon var inte vid lekia när vi kom dit heller. Så vi tänkte vänta en stund och sen dra om hon inte kom? Men då tror jag hon hade pratat med några andra i guppen att hon skulle komma sent så vi fick börja utan henne. Vi blev klara vid två typ och då fick vi sluta. Men tåget till Hallsberg gick inte förens tio över tre så jag, Hanna och Marre gick och köpte godis ;) Sen gick vi till tåget men då var det aaaas mycke försenat så vi fick sitta och frysa till halv fyra. Och då skulle vi ta nya biljetter för våra hade gått ut så jag och Hanna kastade våra, men så fick vi inte ut några nya. Då fick vi panik men så gick vi till en annan atomat och då fick vi ut nya. Så åkte vi till Hallsberg och där hämtade Marres bror oss :)

 

Nu ska jag ta de lite lugnt, sen fixa mig och sen va med giiirlsen (D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0