28 NOVEMBER

Igår gick jag och mötta Hanna vid ica och så gick vi hem till Clara. Vi var där ett tag sen kom Kim och Erik och hämta oss så åkte vi lite i stan sen åkte vi till gruvan och åkte runt lite och så hem till Kim en liten sväng. Sen åkte vi hem till Pungh så blev det att vara där med massa folk hela kvällen :) Blev så att jag, Hanna och Clara råka somna där så imorse vid halv nio kom pappa och hämta oss så skjutsade vi hem Clara, och jag och Hanna åkte hem till mig och åt lite och sen skjtusade pappa ner oss till övningskörningskursen. Den tog 2 och en halv timme, men det kändes faktiskt inte så länge så det gick bra. När jag kom hem åt jag och sen har jag sovit tills nu, sköönt.

Kul hade jag igår iallafall! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0