6 NOVEMBER

Jag följde med till Örebro igår och då köpte jag ett par tygskor :) När jag kom hem fixade jag mig jätte snabbt och sen kom Marre, Kim, Häst och Krull och hämta mig så fixade vi lite och sen åkte vi hem till Kim. Sen drog vi alla upp till Emil så var vi där med lite folk. Lite senare så hämta Patrik oss så åkte jag, Marre, Häst, Kim och Krull in till stan och träffa lite annat folk och sen åkte vi tillbaka till Emil igen. Så var jag och Marre där till fyra ungefär sen gick vi hem till Pungh och sov. Vid halv tio kom Marres mamma så åkte vi hem till Marre och där hämtade pappa mig. När jag var hemma kollade jag på tv och vid tolv idag så somnade jag om igen och sov tills nu :)

Kvällen var kul och snart blir de pizza!!!

Bilder kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0