10 OKTOBER

Ligger i min säng nu och är lite halvdöd, astrött är jag. Men snart ska jag äta och sen får jag se vad jag ska hitta på idag.

 

Igår kom Marre till mig, då gick vi till ica direkt och sen mötte vi Hanna och så hem till mig igen. Efter en stund kom Häst och hans pappa och hämtade oss så skjutsade dom oss till gruvan, till Camilla. Vi var hos henne till hon hade fixat klart sig och sen skjutsade Eskil mig och Marre på moppen ner till kiosken och sen hämta han Hanna och Camilla. När dom kom gick vi upp till Pungh där han, Kim och Erik va. Efter ett tag kom de några fler dit men jag vet inte vad dom heter, haha. Men kul var det. Vid ett- halv två kom Anton och Sären och hämta mig, Marre och Hanna så drog vi in till stan och var där ett tag. Sen skjutsade vi hem Marre, sen Hanna och sen skjutsade dom hem mig så va hemma runt halv fyra, då blev de sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0