14 OKTOBER (3)

Hann med halv tre bussen hem idag. Typ direkt när jag kom hem så kom Kim, Erik, Sanna och hennes kompis och hämta mig så åkte vi hem till Kim och släppte av Sanna och hennes frieend. Så åkte vi tillbaka till Askersund igen, efter ett tag släppte dom av mig hos mig så jag fick äta så när jag var klar kom dom och hämta mig igen så åkte vi ut till Marre och hämtade henne :) Då åkte vi hem till Kim och var där ett tag. Sen åkte vi hem till Maier och hälsa på han en stund, sen hämtade vi Camilla och så åkte vi till Rönneshytta och prata med Anton och nåra. När vi hade gjort de åkte vi tillbaka till Askersund igen och så åkte vi runt på några konstiga vägar och nyss kom jag hem :) Ska väl snart sova men är ju ledig i morgon så kan ju sova lite längre än vad jag brukar så wtf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0