17 OKTOBER

Marre kom till mig igår och sen hämtade Kim, Camilla och Krull oss så åkte vi till typ Marieberg. Eller ja, Mediamarkt där de va massa folk. När vi va där så gick jag och Marre och prata med Thim och Clas och då åkte vi med dom till coop för vi skulle köpa energi dricka, men så när Clas skulle betala så var han tvungen att visa legg för man va tvungen att vara 18 för att få köpa de ;o Så jag och Marre gav allt till Thim, hahah. De va så jäävla kul, vi garva så innihelvete! Sen åkte vi tillbaka till dom andra och runt åtta åkte alla till mässan, så va vi där och sen åkte vi lite i Örebro. Riktigt kul var det! Senare åkte vi till Askersund och var där ett tag, runt tre kom jag och Linus hem till mig så sov han här.

Idag vid två så åkte jag och pappa hem till min kusin för hon fyllde 20 så var vi och andra i släkten där och åt och fika. Vid fem kom Kim och Krull och hämtade mig så åkte vi en sväng, sen åkte vi och hämtade Marre och då drog vi in till Askersund. Efter en stund åkte vi till Tomas så följde han och Jocke med till hotellet så spelade dom lite och sen skjutsade Marre, Kim och Krull hem mig så kom hem för en liten stund sen bara.


sären och hanna :)


jag och camilla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0