19 OKTOBER (4)



JAG HATAR ATT PLUGGA!
Orkar inte läsa igenom de mer nu. Ska försöka att läsa alla kapitlen en gång till innan jag somnar och sen öva på några frågor jag har skrivit upp. Sen får jag väl öva lite i morgon? Ah wtf, jag måste klara de. Men det märks ju..

I morgon har jag sovmorgon till halv tio så blir kvart i nio bussen till skolan. Direkt när vi börjar ska jag göra provet och sen åker jag nog hem igen. Mår faktiskt inge bra nu. Ont i huvudet och yr.. Men får väl se i morgon hur det blir, men man behöver få ta de lugnt någon dag även när det är skola tycker jag! Måste ändå plugga till svenska provet i morgon så kan ju åka hem tidigt så jag får bra betyg på de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0