23 OKTOBER

Kim och Erik kom och hämtade mig och Marre hemma hos mig igår, vi åkte runt lite i Askersund och sen så skjutsade dom hem oss till Camilla. Vi satt där ett tag och drack sen kom Kim och Erik medflera och hämtade oss i rääggercaaaren så åkte vi in till stan, men när vi kom in till stan så hade nån glömt något i gruvan så då fick vi åka tillbaka och då stanna vi till hemma hos Marre en stund också, haha! :) Tillbaka till stan igen och stod vid ica och prata med folk och sen blev det tillbaka till gruvan igeeeen! Då åkte vi hem till Emil så va de lite folk där. Vid fyra så skjutsade Kim och Erik hem mig. Somnade runt fem halv sex skulle jag tro..
Idag har jag ont i örat och pannan, aj! Men de va en kul kväll igår tycker jag. :)



camilla :)

christer :)

emil :)



camilla och erik :)

kim och marre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0