26 OKTOBER (2)

Fick sluta tidigare från matten idag men hann ju ändå inte med någon tidigare buss, så kom hem vid fyra. Då käka jag och sen kom Kim och Sären och hämta mig sen åkte vi ut och hämta Marre. Så åkte vi till stan igen och så till klubben med Wreding och Cirre, sen åkte vi bara runt lite så skjutsade vi hem Marre och sen skjutsade dom hem mig. Då blev de duschen och äta och nu sitter jag i sängen men ska väl alldeles straxt stänga av datorn och sova, men har sovmorgon i morgon till halv tio, skönt! Plus att vi inte har någon idrott i morgon så det blir slapp dag :)

btw, så får jag inte pierca mig :'(:(:(


Haha, såhär glad var Hanna på Eskil idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0