27 OKTOBER (3) tråååkigt

Om dig:
Namn? Lisa Karlsson
Ålder? snart 16
Piecringar? inga, om inte öronen räknas?
Tatueringar? Inga, men vill ha!
Längd? 164,5
Hårfärg? brun
Skostorlek? 38-39
Ögonfärg? grå,grön
Fräknar? ja på sommaren iallafall :)
Vad är du rädd för? många saker..
Vad är du allergisk mot? inget
Vad får dig skratta? när någon petar mig på benet, hah!
Vad får dig gråta? hemskheter


Dina vänner:
Vem är din bästa vän? Marre m fl
Har du många vänner? njaa
Vem är din tråkigaste vän? haha de vet jag inte
Vem av dina vänner är mest partypingla? marre
Hur många av dina vänner röker? typ alla :(
Vilka av dina vänner är blonda? clara, mikaela? sen vet jag inte om de är nån mer
Har du ljugit för en vän? ja
Vem av dina vänner vet mest om dig? marre, hanna tror jag.
Vem av dina vänner ringde dig senast? kim
Vem av dina vänner skickade sms till dig senast? emil
Har du förlorat en vän på sistone? vetej

Kärlek:
Är du kär nu? nej
Vad tycker du om kärlek? ibland bra, ibland dålig.
Vill du helst vara singel eller upptagen? singel
Har du varit otrogen någon gång? aldrig!
Har någon varit otrogen mot dig? ja
Hur många gånger har du varit kär på riktigt? 1
Hur många gånger har ditt hjärta brustit? 5989375
Hur många gånger har hjärtan brustet pågrund av dig? det vet inte jag
Hur länge varade ditt längsta förhållande? 1 år 7 månader?

Sex:
Har du haft sex med en kille? Ja.
Har du haft sex med en tjej? Nej.
Har du haft fyllesex? ne
Har du haft sex med någon som du inte känner? ehh nej
Har du haft sex med någon som du ångrar? nej
Vem vill du ha sex med nu? nooo onee
Hur många killar har du hånglat med? 1
Hur många tjejer har du hånglat med? ingen
Har du gjort ett sugmärke någon gång? ujaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0