30 OKTOBER

Igår var de en jäävla stressig dag. Slutade skolan vid tre och då hämtade mamma mig, Hanna och Marre. Var hemma vid fyra och då åt jag och duscha sen mötte Clara och så kom Kim och Erik och hämta oss, och då va klockan tjugo i fem.. Så åkte vi till Åmmeberg och sen hem till Kim och gjorde oss i ordning. Sen åkte vi till Askersund en liten sväng och så hem till Pungh där de var lite folk, men så kom snuten så då drog vi hem till Emil istället. Blev att vara där hela kvällen med massa folk :) Vid fem typ så skjutsade jag, Clara, Kim och Erik hem Marre sen skjutsade vi hem Erik och sen hem till Kim så sov jag och Clara där. Kul kväll!

 

Idag gick vi upp vid ett och då åkte vi till kiosken och köpte frukost som bestod av chips, dipp och choklad :) Sen hämtade vi upp Erik och så åkte vi hem till Kim och kolla på Mirrors 2, sen skjutsade dom hem oss så jag kom hem för en liten stund sen bara. Så nu måste jag duscha och börja fixa mig för ikväll ska jag vara med Marre och busa :)




Clara och Kim :)


Claaara :)


jaaag


Kim och jag :)


Marre :)


Kommentarer
Postat av: clara

hahahah! du skulle ju skriva att du var full på bilden ;)<3

2010-10-30 @ 22:33:52
URL: http://fashionbyleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0