7 OKTOBER (4)

Hejhej.
Jag och Hanna gick runt stan typ två gånger och sen hämta pappa mig hemma hos henne vid sju. Nu sitter jag vid våran nya dator som jag inte har testat än, haha. Även fast vi haft den ett tag, men det funkar bra tycker jag. Mycke snabbare än bärbara. Min dator på mitt rum funkar ju inte änns längre, tror den går att starta men sen går de inte längre, fast jag har ju inte startat den på några månader men wtf. Vill ha en ny, en egen bärbar. Trodde ju att vi skulle få de av skolan för de prata dom om när man var där och lyssna när man gick i nian, men så verkar det ju inte bli..


I morgon har jag sovmorgon till klockan elva, väldigt skönt. Fast istället får jag vara i skolan mycke längre, mindre roligt. Våran klass ska stå på Hallsbergs marknaden och sälja grejer, och jag, Marre och My har sista tiden. Från fyra till sex, fyfan vad träligt. Men ingen i klassen ville stå då så vi var snälla och ställde upp! Men våran lärare sa att om de är dåligt väder så brukar dom flesta som står på marknadenpacka ihop sina grejer vid halv fem-fem, så det får vi hoppas på. Eller att dom andra i klassen hinner sälja slut på alla grejer innan vi ska stå så vi kommer hem tidigare. För på kvällen sen är de ju party som gäller. Jätte taggad är jag!!

Nu har jag skrivit rätt mycke men jag har tråkigt och de va as kul att skriva på det här tangent bordet, haha. Vet inte varför men de var de iallafall ;)


Sitter och lyssnar på denhär låten, haha. För bra :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0