-

Allt är så jävla svårt, jag vet ingenting. Hur ska jag göra? Jag vet inte änns själv. Jag är så jävla osäker, det är helt sjukt. Vet inte hur jag känner mig. Mår jag bättre eller sämre? Ingen aning. Hur vill jag ha de egentligen? Ingen vet, inte änns jag. Jag kan inte tänka på de, när jag gör de blir jag ledsen och får ont i magen. Så det går aldrig att tänka klart hur jag själv vill. Det ända jag vet just nu är att jag vill ha massa kul med mina kompisar och festa hela nätterna. Men mer då? Vad vill jag mer. Ingen kan hjälpa mig att bestämma även fast jag skulle vilja det, allt är krångligt. Och de kanske är dags att bestämnma sig snart? Vad vet jag.. Usch, det här med kärlek är jobbigt..



Var tvungen att skriva av mig lite..

Kommentarer
Postat av: marre

♥ ♥ ♥

2010-09-29 @ 20:06:06
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0