1 SEPTEMBER

Tjena. Skolan idag var as soft, först administration? tror jag, men då prata sjuksköterskan och kuratorn. När dom gått jobba vi lite med inte mycke, sen var de idrott med den var jag inte med på, har ont i halsen :( Så svenska och engelska, slutade klockan tre. Då tog jag, Marre, Hanna och Eskil bussen hem till honom så baka vi negerbollar, som vi ska sälja på föräldramötet i morgon. Sen tog jag och Marre Eskils moppe ner till affärn och handlade chips, sen tillbaka till dom. Sen gjorde vi väl lite allt möjlligt men orkar inte berätta.. Vid åtta ungefär så hämta Marres mamma oss. Nyss duscha jag och nu ska jag väl sitta här ett tag till sen ska jag sova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0