11 SEPTEMBER

Igår gick jag, Marre, My och Hanna till Netto och handla, så kom Anton och Erik och skjutsade oss till Häst. Blev att sitta hemma hos honom ett tag, sen drog vi över till Harry där de var partaaj. Var skapligt kul :) Senare kom de massa utanför honom så då åkte jag, Marre och Häst med Emil, Laayen, Christer och Anders en sväng. så tillbax till Harry men då hade alla dragit därifrån, då gick vi hem till Johanna men jag och Linus gick ut nästan lika fort och sen gick vi hem för jag var helt slut.

Varning för suddiga bilder..

jag och marre :)


marre :)



häst, my och hanna :)


my och masken :)


jag och marre hos harry :)

söta!♥


Ikväll blir det att va med Marre och Hanna!



Kommentarer
Postat av: marrrrrrrrrre

lisa, för i helvete!!! haha den sista bilden kan du gärna få ta bort :)<3<3

2010-09-11 @ 16:28:50
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0