13 SEPTEMBER (3)

Missa halv fyra bussen idag, så fick vänta till tio i fyra och sen blev jag tvungen att åka genom Åsbro och Skyllberg.. Säkert kul. När jag kom hem var farmor och farfar här, så hade dom med sig mina kusiners hund, så söt så :) Vi fika och pratade. När dom åkte hem så åkte jag och mamma till Marieberg. Käkade först på mitt favorit ställe, as god pasta! Fast mamma åt bara en munk typ, haha.. Sen handlade vi lite, kan visa de i morgon. Men det blev inte så mycket! Köpte iallafall en present till Linus eftersom han blir 18 år i morgon. Kom nyss hem och nu ska jag duscha och sen måste jag sova, är verkligen trött!


morsans "mat" ;)


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, gjort ikväll då? :)

2010-09-13 @ 20:57:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! =)

2010-09-13 @ 21:02:52
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0