18 SEPTEMBER

Igår gick jag och mötte Hanna vid Närlunda i spöregn.. Vi gick till ica och handla och sen hem till henne. Efter ett tag så kom Marre och Linnéa dit, sen drog vi och träffa Stoffe och Siggesson en snabbis sen gick vi hem till mig. Vid kvart över åtta gick vi till Konsum och träffa Anton, då åkte vi med han ner till Shell. Där hämtade Laayen, Anders och Michaela oss. Vi skjutsade hem Linnéa för hon ville inte med till Zinkgruvan dit vi skulle, dom släppte av mig, Hanna och Marre hos Krull så satt vi i hans stuga och drack, prata och lyssna på musik, treeevligt! Vid elva-tolv gick vi hem till Henka där de va lite folk. Var faktiskt riktigt kul där! Vid halv tre-tre kom Siggesson och hämta oss så blev det hem och sööva.


Suddiga bilder!!


krull :)

hanna och marre :)

marre :)

krull med våra väskor ;)

henka och marre :)

johanna och anders :)

marre och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0