21 SEPTEMBER (2)

Först idag hade jag en jätte lång logistik lektion, där skrev jag om Schenker. Halv elva ungefär så var de dags för data, då gjorde jag klart min powerpoint presentation ;) så gjorde jag klart lite andra uppgifter också! Efter de mat, småföretagande och sist matteprov. Vet inte hur de gick med det, jag tycker iallafall att de var svårt. Men får hoppas på ett G! Just nu sitter jag i soffan och bara tar de lugnt, har fått jätte ont i halsen och världens huvudvärk. Så blir nog alldeles lugnt idag. Inte för jag brukar göra något speciellt efter skolan, de orkar man fan inte. Är helt slut varje dag när man varit i skolan ''/
ajaaa, tjelulul'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0