23 SEPTEMBER (2)

OM JUST DIG

NAMN: lisa
FÖDD: 1994
BOR: sverige
SMEKNAMN: lisa
FAMILJ: mamma, pappa och brooor
SKOLA: Alléskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: japp!
ÅNGRAT NÅGOT: yes
LJUGIT: njä de tror jag inte,
SVIKIT NÅGON: ne
KÄNNT DIG SÄMST: nejjj
GRÅTIT: jao
SKRATTAT: jaaa!!
VARIT SJUK: är de nu :((
VARIT UTOMLANDS: no
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: ja jag brukar chatta med mina kompisar och dom träffar jag ju typ varje dag? ;o

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: nooppe
SKRATTAR DU OFTA: yeees :)
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: jag känner att jag har ont i halsen och huvudet och borde sova en stund..
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: både bra och dåligt
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nej!

HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: ja ohja.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: nej!
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:vetinte
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: nej

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD:inga
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: roliga, snälla och omtänksamma
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : söt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: längre än mig
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar mig ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR: om jag vill ha nån så tar jag den ;) haha nej jag skoja.

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett
ÖGON FÄRG: grön grå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: mellan
SNYGG ELLER FUL: -
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: ahrå duger
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: de händer
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: nej
HAR DU LÅNGA NAGLAR: inte just nu,men brukar ha
SMINKAR DU DIG: japp!
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN? nej precis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0