26 SEPTEMBER

Blev att va hemma hos Häst igårkväll, först med han, Marre och Hanna. Lite senare kom Erik, Anton, Kim och Sären dit också, så satt vi där och drack och så. Sen åkte jag och Marre med Anton, Kim och Sären en sväng runt stan, var typ inga folk ute ;o Sen tillbaka till Häst igen. Så kom Laayen och Anders och hämtade oss där så åkte vi upp till klubben så blev att vara där resten av kvällen, var riktigt roligt! Anton hämtade oss där så skjutsade dom mig till Närlunda så träffa jag Siggesson och prata lite med honom, sen gick jag hem och då fick jag vänta på Linus i två timmar. Och sen somna han och jag vid sju typ -.-

Idag gick vi upp vid tre och käka sen har vi bara tagit de lugnt. Han åkte hem vid sex och då gick jag och mötte Hanna så gick vi hem till Häst och hämta lite grejer som vi lämnade kvar där igår. Nu har jag precis duschat och ska sitta här ett tag till innan jag går och lägger mig. Skoooola i morgon :((


Hanna på rallyt, var tvungen att klippa bort Marre från bilden :o

marre  :)

jag

jag och hääst :)

marre och hanna :)

stofffe :)

marre och mattias :)

marre och jaaaag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0