5 SEPTEMBER (3)

I fredags så gick jag och Marre hem till Hanna, efter ett tag kom Robin. Och sen ännu lite senare kom Harry, Linus och Tummen. Så vid halv tio drog vi därifrån. Jag, Marre, Hanna och Robin gick upp till Häst en sväng, sen drog vi hem till Terese. Efter ett tag gick vi ut och då åkte jag, Robin och Linus med Anton en sväng i stan. Sen kom Marre och Hanna, så skjutsade vi hem Hanna och Robin. Så stanna vi andra på torget ett tag. Så skjutsade jag, Anton och Linus hem Marre, sen blev det hem!

 

Igår kom Marre till mig, så gick vi vidare hem till Hanna. Så kom Anton och hämta oss så då åkte vi lite med honom. Sen gick jag och Marre och träffa Jesper och Robert, då blev det att vi åkte med dom. Runt ett typ så åkte vi hem till Niklas som var jätte full, haha. Vi var inte där alls länge utan vi åkte tillbaka till stan ganska snabbt. Jag och Marre gick av på tullplan så kom Linus dit också, så vid halv fyra-fyra kom Tummen och körde hem oss. Somnade vid halv sju-sju i morse och gick upp vid tre idag. Lycka till med att jag kommer kunna sova ikväll ;p
Men jag har iallafall haft skoj i helgen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0