8 SEPTEMBER

Hejhej.

Precis som vanligt kommer jag skriva att jag varit i skolan idag och den var precis som alla dagar. Fast väldigt lugn och skön faktiskt. Började halv tio med administration (tror jag). Då fick man vara två och två och skriva om ett parti, eftersom i morgon har vi skolval. Jag är inte alls insatt i politik så jag får väl rösta blankt? Efter det hade vi idrott, men det var jag inte med pga att jag har ont i halsen somfan! Sist hade vi svenska och engelska, fick sluta tidigare tillochmed. Fick ju såklart vänta i 45 minuter på bussen men skönare att bara sitta och prata med sina vänner än att jobba på lektion! När jag kom hem åt jag och tog de lugnt. Och nyss kom jag in efter en rätt lång promenix med Hanna, snacka om killar och party :D haha! Nu ska jag duscha lite snabbt sen får vi se om Linus skulle komma förbi en stund eller inte.

ciao!



Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

aha, ;/

2010-09-08 @ 19:39:45
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: marre

haha vafan är det där för bild? ;o<3

2010-09-08 @ 19:52:14
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0