9 SEPTEMBER

Skolan idag var helt okej! På administrationen hade vi debatt och dialog som vi har haft en gång innan, det var rätt kul. Sist hade vi turism, då fick vi några uppgifter som vi skulle göra klart till torsdag. Så jag, Marre och Hanna drog hem med halv tre bussen så gick vi ett varv på Sjöängen, men det var heeelt dött. Då gick jag och Marre till hennes brors jobb och satt där och gjorde klart uppgifterna. Skönt att ha de gjort. Haha på hans jobb var de rätt så kul också ;) hehe. Kom hem för en stund sen och idag vet jag inte vad som hittas på?? :)


Hanna och My på debatten ;)

Marre :)


Kommentarer
Postat av: m*

jag ägde dig så hååårt gumman! <3

2010-09-09 @ 17:38:59
URL: http://mmmyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0