11 APRIL (5)

Ska ta mig något att äta nu innan han kommer, så jag piggnar till lite eller något :) haha!

Idag ska jag försöka somna jätte tidigt. Eftersom jag börjar tidigt imorgon, hatar att göra det! Men slutar tidigt iallafall. För vi har ingen matte imorgon. Sen tror jag att det är folk som ska göra omprov, och det är lektionen innan matten. Och då behöver vi andra inte vara där. Om det är så så slutar jag klockan tolv imorgon, fett skönt! :)
Ska vara med Marre efter skolan också. Vi ska till Häst och dricka kaffe för det gjorde vi förra veckan också, så det är nästan en tradition :) hehe! Hoppas det är lika fint väder som det har varit idag. För då ska här steeekas!


Kommentarer
Postat av: Lisa

du har jätte fint namn!!! men kan du inte göra frågestund??<3<3<3

2011-04-11 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0