15 APRIL (3)

Slutade halv ett så mamma hämtade mig och Marre eftersom att hon hade varit i Örebro. Vi åkte till kalles trädgård och handlade blommor, sen åkte vi hem till Marre. Jag och hon satt och kolla på big brother osv. Medans mamma och Marianne satt i köket och prata :) Nån gång så åkte vi hem med först stannade vi vid bellas så jag fick köpa en pizza, där träffade jag även på Linus :) Har precis ätit klart så nu ska jag duscha och fixa iordning mig. Efter det åker jag ut till Marre igen, sen går hon och jag ner till Linnéa och Robert och är med dom ikväll :)



Kommentarer
Postat av: marre

neee halv ett sluta viii :o <3<3

2011-04-15 @ 16:55:34
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0