16 APRIL

Igår så skjutsde Marres pappa mig, henne och Linnéa till Henka. Där var Fredde och Rammey. Efter ett tag så kom Robert och sen två kompisar till Henka. Vi var där till två eller något sånt? Sen hämtade Marcus, Sären, Emil och Vickan mig och Marre så åkte vi hem till Marcus. :)
Nån gång sen så kom mamma och hämtade mig och Marre så skjutsade vi hem henne och sen skjutsade hon mig till Linus, var hemma hos han runt fyra tror jag? :)
Riktigt kul kväll!

Idag vaknade jag och Linus vid ett, fast vi gick aldrig upp. Lite innan två kom mamma så då var jag tvungen att gå upp. Nu sitter jag hemma och väntar på mat. I eftermiddag kommer farmor och farfar hit och firar pappa, så då blir det marrängtårta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0