24 APRIL

Igår kom Marre till mig runt halv sju, vi gick från mig till ica fram och tillbaka.
Runt nio så skjutsade pappa oss till Krull så gick han och vi hem till Pungh där Jonas och Jimmy var. Ett tag var Hanna, Camilla, Erik och Kim där också. Jag, Marre och Jonas satt mest ute på balkongen och snacka gooojja :) Senare på kvällen kom Ida och hämta mig, Marre och Pungh så åkte vi till Askersund. Stod utanför sleven ett tag, sen skjutsade hon oss till klubben. Men dom va hårda med legg så vi kom inte in.. Runt två eller något? så åkte jag och Marre med Christer och några till Gruvan. Christer, jag och Marre gick av hemma hos honom, så var vi där. En stund efter oss kom Tummen och Pungh också dit. Vid fyra någongång kom mamma, så då skjutsade vi hem Tummen och Marre sen åkte vi hem. När vi kom hem var Linus hos mig, så han och jag prata en stund sen somnade vi runt fem ungefär.

Nu har mamma nyss väckt oss, aaastrött är jag! Ska äta lite snart sen får vi se vad som händer idag.

as bra helg har jag haft, det kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0