9 APRIL

Joel och Jonis kom och hämtade mig, Marre och Linnéa igår vid halv nio. Vi åkte in till stan och hämtade Häst. Sen drog vi till Brändåsen och sen en sväng till Sköllersta. Sen till Pålsboda där det skulle va fest, men det va inge kul så vi tog med oss Ida och Patricia och sen åkte vi till Kumla på fest. Men där fick vi inte vara länge.. Så då åkte vi tillbaka till Askersund och då körde dom hem mig. Va hemma vid halv två så satt jag ute på trappen i en halvtimme eller något, hehe. Sen gick jag in och sov :)

Idag vaknade jag vid elva men har legat kvar i sängen tills nu. Känner mig helt sliiiten! Sen har jag ont i min kind :(

Nu blir det iallafall bigbrother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0