1 FEBRUARI

Böjrade tio i åtta idag, jobbigt.
Började iallafall med näthandel och sen information och layot. Efter det mat. Sen skulle vi egentligen ha bransch och produktkunskap och sist matte. Men på branschen så skulle inte läraren vara där så vi fick en upgift att göra. Så jag och Marre gjorde den och sen åkte vi hem med halv två bussen för vi orkade inte vänta i flera timmar på att matten skulle börja. Så jag kom hem för en stund sen och nu väntar jag på mat :) Är as hugnrig.

Får se vad som händer idag, om det händer något idag villsäga.

Det jag köpte igår:


strumpbyxor, foundation och hårinpackning

jenas och tröja. (fick jeansen av Linus♥

kofta

tröja och örhängen

linne, tröja och linne. 3 för 100kr

tröja och bh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0