13 FEBRUARI

Åkte ju till Marre vi fyra igår ungefär. Vi fixade oss och så sen tog vi oss några groggar. Sen åkte hon och jag till Billy dit det kom fler folk, trevligt! Vdi två någongång så drog alla hem till Anders och var där. Vid tre kom snällamamma och hämtade mig och Marre, så skjutsade vi hem Marre och sen skjutsade mamma mig till Linus så sov jag där. Men det var en riktigt rolig kväll!
Idag vaknade vi vid ett och då käkade vi lite, sen tog vi de lugnt tills klockan blev halv fem ungefär. Då kom mamma och hämtade oss så åkte vi hem till mig och duschade och lite. Sen åkte jag, Linus och mamma och hälsade på Linus mamma. Var där till halv nio typ, sen skjutsade vi hem Linus och så kom jag hem för en liten stund sen :) Ska alldeles straxt gå och lägga mig, är aas trött. Men har iallafall sovmorgon till halv elva i morgon, skönt!



Marre :)

Marre och jag :)

dugligt ;)

Marre, Billy och Josefin :)

Billy och Josefin :)

Anders, Kim och Cirre :)

Camilla :)

Marcus, Marre och Stoffe :)


:)




Stoffe, jag och Marre :)


;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0