16 FEBRUARI (4)

När jag tapetsera om mitt rum för ett tag sen så tänkte jag ju att allt skulle bli skit snyggt! Och visst blev de det. Tapeten, spegeln och min stora garderob. Men väggarna ser tomma ut tycker jag. Jag skulle ju sätta upp ramar med foton av mig, min familj och mina vänner. Men det har ju aldrig blivit av. Men nu har jag tänkt på det rätt så mycket och nu ska jag fan i mig få ordning på det. Fast jag vet inte vart i rummet jag ska sätta upp foton och så, men det får jag och mamma klura ut så det blir fint!
Ska se om vi kan fixa det redan nu i veckan, för jag vill verkligen få ordning på det :)

När det var helt ny tapetserat;




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du och linus plats i samma säng egentligen? :p svara i ett inlägg

2011-02-19 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0