19 FEBRUARI

Marre kom till mig vid sex så var vi här ett tag. Sen skjutsade mamma ner oss till ica så handlade vi lite och sen gick vi hem till Olle där Johanna och Josefin var. Blev att vi satt där ett tag och drack oså :) Sen gick vi hem till Sosso där det var lite folk. Fast efter ett tag så gick vi hem till Anneli fast jag, Marre och Josefin drog nästan lika snabbt tillbaka till Sosso fast då fick vi inte komma in så vi följde med Harry och Kent hem till Kent så blev att sitta där ett tag. Sen senare så gick jag, Marre och Harry till tvåkroners där det satt lite folk så var där en liiten stund, sen gick jag och Marre till tullplan där hennes pappa var så skjutsade dom hem mig. När jag kom hem så åt jag lite och prata med mamma. Sen gick jag och la mig och sov. Ännu lite senare så kom Linus till mig men vet inte när det va och det vet inte han heller.
Nyss åt vi iallafall och snart ska vi nog duscha :)


Marre och Josefine :)

Jocke :)

Haarry :)

Jocke, Norrland och jag :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ffyyyfan ta bort lisa! :o

2011-02-22 @ 00:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0