5 FEBRUARI

Jag och Marre åkte ju hem till Christer igår, efter ett tag kom Hanna och Camilla också :) Senare kom det ännu fler folk dit, kulkul! Eller ja det va kul tills det vart skit av alltihop, men aja. Då fick iallafall alla dra, men jag, Marre och Linus stannade kvar. Sen vid halv ett-ett så kom snällaTomas och hämtade oss och skjutsade oss till Robert där det var lite partaj. Så blev att vara där till tre sen åkte jag och Linus hem till mig och somna typ direkt :)
Idag har jag tagit det lugnt hela dagen, Linus åkte hem runt halv fyra och då satte jag på en film the best man, och den tog just slut så ska fixa mig lite nu.
Senare ska jag va med Marre så får se vad vi hittar på :)


gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0